ZWROTY i REKLAMACJE

 

Zwrot zamówienia w ramach prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość

 

Jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanych produktów, albo wybrałeś coś innego możesz dokonać zwrotu – nie jest to dla nas problem. Masz 14 dni na odstąpienie od umowy zakupu, począwszy od dnia otrzymania zamówienia. Odstąpienia dokonuje się poprzez wysłanie stosownej wiadomości na bok@pvf.vom.pl . W e-mailu przekaż nam szczegóły zamówienia, z którego rezygnujesz oraz informacje kontaktowe, takie jak numer telefonu czy adres e-mail lub prześlij potwierdzenie zamówienia w wiadomości o zwrocie – to ułatwi nam identyfikację.  Nie musisz podawać powodu zwrotu. Zwrot możesz zgłosić też telefonicznie pod numerem 796 477 417.
Zwracane towary należy odesłać pod adres poniżej lub do Paczkomatu
Adres do zwrotu: 
SAWEK Sp. z o.o.
Metalowca 26
39-460 Nowa Dęba.
Paczkomat: NOD03M, Bieszczadzka b/n, 39-460 Nowa Dęba
Dokonamy zwrotu ceny zwracanych towarów, a w przypadku zwrotu całości zamówienia ceny towarów wraz z kosztami dostarczenia zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie (dotyczy to jedynie konsumentów). Zwracane towary muszą być nieużywane lub bez wad. Produkty nie muszą znajdować się w oryginalnym opakowaniu, lecz stan produktów musi pozwalać na ich ponowną sprzedaż.

 

Zwrot produktów niewłaściwych lub wymagających wymiany

 

W wiadomości przesłanej na adres bok@pvf.com.pl prosimy o określenie powodu zwrotu oraz informacji, czy preferowany jest zwrot środków, czy wymiana produktu. SAWEK Sp. z o.o. może wymienić produkt na taki sam wolny od wad lub zaproponować zwrot środków bądź wymianę na inny towar. Zwracane towary należy dostarczyć pod adres wskazany poniżej:
SAWEK Sp. z o.o.
Metalowca 26
39-460 Nowa Dęba
lub do Paczkomatu NOD03M, Bieszczadzka b/n, 39-460 Nowa Dęba.
Zwracane towary muszą być nieużywane lub bez wad. 
Produkty nie muszą znajdować się w oryginalnym opakowaniu, lecz stan produktów musi pozwalać na ich ponowną sprzedaż. Dokonamy zwrotu pełnej ceny zwracanych towarów. Zwrócimy koszty dostawy, jeżeli pomyłka wynikała z naszego zaniedbania.

 

Reklamacja 

 

Jeżeli kupiony towar jest niezgodny z umową, mogą Państwo złożyć reklamację, w której określi swoje żądanie dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową - przez naprawę lub wymianę – lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków – przez obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy.

W przypadku otrzymania wadliwego produktu:

Klient ma prawo wyboru jednej z następujących opcji:

    1. W ciągu 30 dni od otrzymania wadliwego produktu można uzyskać:

       -wymianę produktu

       -pełny zwrot kosztów.

2. Jeżeli minęło więcej niż 30 dni od otrzymania produktu, klient ma prawo do wymiany wadliwego produktu (lecz nie do zwrotu kosztów).

3. Jeżeli wymiana nie jest możliwa, jest nieudana lub nie może zostać wykonana w rozsądnym terminie, klient może:

       -zatrzymać wadliwy produkt i domagać się obniżki ceny (wielkość obniżki   zostanie ustalona przez PureVent Filters w zależności od uzasadnionych okoliczności sprawy); lub

       -zwrócić wadliwy produkt i domagać się zwrotu kosztów (należy zwrócić uwagę, że w przypadku zwrotu produktu później niż 6 miesięcy po jego otrzymaniu, zwrot środków może zostać obniżony).

W przypadku otrzymania wadliwego produktu należy zwrócić go,  PureVent Filters dołączając w miarę możliwości następujące informacje:

Numer Zamówienia
Kod Produktu/Nazwa Produktu
Szczegóły wady
Informację o wyborze zwrotu środków lub wymiany produktu. Adres zwrotny zostanie podany w wiadomości e-mail.
Sprawdzimy zwrócone produkty i powiadomi klienta poprzez wiadomość e-mail o zwrocie środków lub wymianie produktu w rozsądnym terminie.

W przypadku wadliwych produktów dokonamy zwrotu pełnej kwoty wraz z uzasadnionym kosztem dostawy.

Salda
Wanas
Vents
Klimor
Vallox